Jäsentilaisuudet

Tilaisuuksia yhdistyksemme tiloissa, Seminaarinkatu 5. Tervetuloa!

Kaikki kevääksi 2020 suunnitellut tilaisuudet ja myyjäiset peruutettu Koronaviruksen leviämisen estämiseksi.

FIBROMYALGIA-keskusteluryhmä

Kokoontumisesta ilmoitetaan Raumalainen-lehdessä ja kotisivulla.  Kaikki jäsenet tervetuloa!

UUSI VERTAISTUKIRYHMÄ

Reumaa sairastavien lasten vanhemmille ja läheisille.  Liity facebook-ryhmään.

YHDISTYKSEN TILOJA VUOKRATAAN TILAISUUKSIIN

Reumayhdistyksen tilat, 70 m2, ovat varattavissa rauhallisiin tilaisuuksiin; kokouksiin, merkkipäiviin, muistotilaisuuksiin tai luennoille jäsenhintaan 30€ ( korkeintaan 6 h, tämä aika sisältää myös vuokraajan järjestelyt ja siivouksen). Käytössä on hella, jääkaappi, mikroaaltouuuni, tiskikone, kahvin- ja vedenkeittimet sekä pieni määrä astioita. Ei pöytäliinoja. Lisätietoja ja varaukset puh. 02-8222419 tai 040-5502057. Vuokra maksetaan etukäteen, vain käteisellä.

Säännöt: Vuokraajan jäsenyys tarkistetaan. Vuokrausta tehdessä ilmoitettava vuokra-aika, tilaisuuden luonne ja arvioitu osallistujamäärä. Asiakas vastaa, että tilat ovat samanlaisessa kunnossa kuin varattaessa, siivottuna (myös WC!) ja roska-astiat tyhjennettynä. Mahdollisista vahingoista asiakas on korvausvelvollinen. Tupakointi on kielletty. Rappukäytävän ulko-ovea ei saa jättää auki, ovi avataan summeria käyttäen. Vuokralainen sitoutuu noudattamaan taloyhtiön järjestyssääntöjä, hiljaisuus klo 22-7.