Jäsentilaisuudet

14.5. klo 14 KIVUN HOITO LYMFA- JA FYSIOTERAPIAN KEINOIN, ft Anne-Mari Torpo. Reumayhdistys tarjoaa paraffiinihoitoja käsille (oma käsipyyhe mukaan) ja täytekakkukahvit.

11.6. retki Harjavaltaan, jossa lounas ravintola Hakuninmäessä ja käynti karjalaisessa suku/käsityö Kukkilintu-kotimuseossa sekä Eurassa tutustuminen Ihanuuteni-liikkeeseen, jossa myös pientä tarjoilua. Lähtö Rauman LAS klo 10. Jäsenet vain 20€, muut 25€. Ilmoittautumiset raumanreuma@gmail.com tai 0405502057/Marjatta Komaro.

31.8. klo 10- reumayhdistysten yhteinen päivä Ruissalon kylpylässä. Lavista, naurujoogaa, Reumaliitosta vieraita,  kaksi ruokailua ja kahvi. Osallistumismaksu 30euroa. Etukäteisilmoittautuminen 31.5. mennessä raumanreuma@gmail.com

FIBROMYALGIA-keskusteluryhmä

Kokoontumisesta ilmoitetaan Raumalainen-lehdessä ja kotisivulla.  Kaikki jäsenet tervetuloa!

UUSI VERTAISTUKIRYHMÄ

Reumaa sairastavien lasten vanhemmille ja läheisill.  Liity facebook-ryhmään.

YHDISTYKSEN TILOJA VUOKRATAAN TILAISUUKSIIN

Reumayhdistyksen tilat, 70 m2, ovat varattavissa rauhallisiin tilaisuuksiin; kokouksiin, merkkipäiviin, muistotilaisuuksiin tai luennoille jäsenhintaan 30€ ( korkeintaan 6 h, tämä aika sisältää myös vuokraajan järjestelyt ja siivouksen). Käytössä on hella, jääkaappi, mikroaaltouuuni, tiskikone, kahvin- ja vedenkeittimet sekä pieni määrä astioita. Ei pöytäliinoja. Lisätietoja ja varaukset puh. 02-8222419 tai 040-5502057. Vuokra maksetaan etukäteen, vain käteisellä.

Säännöt: Vuokraajan jäsenyys tarkistetaan. Vuokrausta tehdessä ilmoitettava vuokra-aika, tilaisuuden luonne ja arvioitu osallistujamäärä. Asiakas vastaa, että tilat ovat samanlaisessa kunnossa kuin varattaessa, siivottuna (myös WC!) ja roska-astiat tyhjennettynä. Mahdollisista vahingoista asiakas on korvausvelvollinen. Tupakointi on kielletty. Rappukäytävän ulko-ovea ei saa jättää auki, ovi avataan summeria käyttäen. Vuokralainen sitoutuu noudattamaan taloyhtiön järjestyssääntöjä, hiljaisuus klo 22-7.