Jäsentilaisuudet

REUMAVIIKOLLA tilaisuuksia yhdistyksemme tiloissa, Seminaarinkatu 5. Tervetuloa!

7.10 klo 18 Käsien parafiinihoidot ilmaiseksi yhdistyksemme jäsenille.

8.10 klo 13 tehdään lämmittäviä rannekkeita yhdistyksen tai omista langoista.

9.10 klo 13 Fibromyalgiaryhmä.

Kaikissa tilaisuuksissa kahvitarjoilu.

FIBROMYALGIA-keskusteluryhmä

Kokoontumisesta ilmoitetaan Raumalainen-lehdessä ja kotisivulla.  Kaikki jäsenet tervetuloa!

UUSI VERTAISTUKIRYHMÄ

Reumaa sairastavien lasten vanhemmille ja läheisille.  Liity facebook-ryhmään.

YHDISTYKSEN TILOJA VUOKRATAAN TILAISUUKSIIN

Reumayhdistyksen tilat, 70 m2, ovat varattavissa rauhallisiin tilaisuuksiin; kokouksiin, merkkipäiviin, muistotilaisuuksiin tai luennoille jäsenhintaan 30€ ( korkeintaan 6 h, tämä aika sisältää myös vuokraajan järjestelyt ja siivouksen). Käytössä on hella, jääkaappi, mikroaaltouuuni, tiskikone, kahvin- ja vedenkeittimet sekä pieni määrä astioita. Ei pöytäliinoja. Lisätietoja ja varaukset puh. 02-8222419 tai 040-5502057. Vuokra maksetaan etukäteen, vain käteisellä.

Säännöt: Vuokraajan jäsenyys tarkistetaan. Vuokrausta tehdessä ilmoitettava vuokra-aika, tilaisuuden luonne ja arvioitu osallistujamäärä. Asiakas vastaa, että tilat ovat samanlaisessa kunnossa kuin varattaessa, siivottuna (myös WC!) ja roska-astiat tyhjennettynä. Mahdollisista vahingoista asiakas on korvausvelvollinen. Tupakointi on kielletty. Rappukäytävän ulko-ovea ei saa jättää auki, ovi avataan summeria käyttäen. Vuokralainen sitoutuu noudattamaan taloyhtiön järjestyssääntöjä, hiljaisuus klo 22-7.