Yhdistyksen toiminta

Yhdistys järjestää asiantuntijaluentoja, omia liikuntaryhmiä sekä virkistystoimintaa. Pienryhmätoiminnan lisäksi teemme myös retkiä.

Kaikki uudet ja vanhat jäsenet ovat tervetulleita kaikkiin tilaisuuksiimme!

Tutustu kaikessa rauhassa Rauman Seudun Reumayhdistys ry:n toimintaan. Mikäli löydät jotain mieleistäsi tai haluat lisätietoja, ota rohkeasti yhteyttä soittamalla, lähettämällä postia tai sähköpostia tai tulemalla tilaisuuksiimme.

Jäseniksi voivat liittyä kaikki reuma-, tuki- ja liikuntaelinsairauksia sairastavat, heidän omaisensa, sosiaali- ja terveydenhuoltoalan ammattilaiset ja muut toiminnastamme kiinnostuneet. Jäsenmaksu vuodelle 2019 on 18 €, johon kuuluu mm. valtakunnallinen Reuma - lehti (erikseen tilattuna 25€/vuosi). Jäseneksi liittymisen tai muun tiedotteen yhdistykselle, voit lähettää täyttämällä yhteydenottolomakkeen.

Rauman Seudun Reumayhdistyksen toiminta-alueena on Rauma ja ympäristökunnat.

Rauman Reumayhdistys on toiminut jo vuodesta 1953.

Rauman Seudun Reumayhdistys Ikäihmisten messuilla

Hallitus 2019: Puheenjohtaja Marjatta Komaro, varapuheenjohtaja Kirsti Laine, sihteeri Irma Koskela, rahastonhoitaja Anne Söderdahl, jäsensihteeri Riitta Löytönen ja Liisa Janhonen.

Tue toimintaamme: Otamme vastaan lahjoituksia ja arpavoittoja. Tekemällä testamentin Rauman Seudun Reumayhdistykselle, voit määritellä, miten haluat omaisuuttasi käytettävän tärkeään reumatyöhön raumanseutulaisten hyväksi. Testamenttia tehdessä on tarkasti huomioitava lain vaatimat määräykset.