Jäseninfo

Rauman seudun Reumayhdistyksen jäsenenä kuulut myös automaattisesti Reumaliittoon ja saat valtakunnalliset liiton jäsenedut käyttöösi, sekä neljä kertaa vuodessa ilmestyvän Reuma-lehden.

Rauman Seudun Reumayhdistyksen jäsenenä sinulla on lisäksi käytössäsi vuonna 2024 seuraavat
jäsenedut:

Hoitola Pilvenhattara
- 10% alennus jalkahoito-palveluista

Rauman Askarteluohjaus
-10% alennus ostoksista

Suomen Sairaalatukku
-10% alennus normaalihintaisista varastotuotteista.
Alennus ei koske tilaustuotteita, eikä alennuksessa olevia tuotteita. Muita alennuksia ei voida yhdistää tähän 10% alennukseen.

Jäsenedut saat käyttöösi näyttämällä jäsenkorttiasi!
Hoitoja varatessa kannattaa mainita jäsenedusta jo varausta tehdessäsi.

Jäsenkorttisi löydät jäsenpalvelusta: oma.reumaliitto.fi

Jäsenpalveluun kirjautumista varten tarvitset jäsennumerosi sekä yhdistykselle ilmoittamasi sähköpostiosoitteen.

Jäsennumerosi löydät jäsenmaksulaskusta ja Reumalehden takakannesta oman nimesi edestä.

Mikäli et ole vielä ilmoittanut sähköpostiosoitettasi yhdistykselle, voit ilmoittaa sen meille (raumanreuma@gmail.com), niin päivitämme sen Reumaliiton Kiltarekisteriin.

• ILMI JA VIENO HEINOSEN SÄÄTIÖ tukee reumaa sairastavia satakuntalaisia nuoria ja lapsia, harrastustoiminnassa ja opiskelussa. Tukea voit hakea ympäri vuoden.

• ILMI JA VIENO HEINOSEN SÄÄTIÖ tukee reumaa sairastavia satakuntalaisia liikuntaharrastuksissa ja kuntoutuksessa. Lisäksi tukea myönnetään sosioekonomisesti heikossa asemassa olevien reumaatikkojen taloudelliseen tukemiseen. Tukea voit hakea ympäri vuoden.